i gång i gen

nu har jag legat på lat sidan ett tag och mått riktigt dåligt. tagit mig i kragen nu . vad vill jag och hur ska jag lyckas är min tanke bana nu.

jag kanske inte blir någon stor maffig bank diriktör man jag kan nå mitt mål bara jag kämpar för det .

jag har märkt att lök är en stor bov till mitt sug till chips så jag försöker undvika lök även om det är gott till mat . det räker med jätte lite för att jag ska få sug efter chips .

tänker nu mer på måste jag ha det är jag verkligen sugen eller är jag hungrig .

jag har börjat tränna https://m.youtube.com/watch?v=ZLK28BHJDd8 i gen grymt effektivt och jobbigt . man mår bra efter ett tränings program . känner nöjd med mig själv och inser att jag är rätt bra på  träna trotts jag är överviktig så om jag bara sattsar kommer jag nå målet på att bli instruktör.. känns som att gnistan sakta men säkert tänds i gen

nu gäller det också att ta i tu med mina mat vanner eller rättare sagt villa vanor jag måste äta

ska nu lägga mig och känna mig nöjd med mig själv ❤

Kommentera

