jag har haft fullt upp sen jag kom hem . att vara borta i 3 veckor gör att saker ligger och väntar på en men andra sidan ångrar jag inte en secund att jag åkte .
jag har börja tro på mig själv i gen . att tvingas ta tunga beslut och stå vid dem har gjort mig stark .
jag har inte samma behov längre det känns konstigt att känna så är inte van. känns som att hela familjen kommit närmare varandra blir så glad .

tagit beslutet också att ta tag i min vikt jag vet att jag kan klara det och nu ska jag köra (kommer med mer info) ska bli så roligt samtidigt spelar huvudet mig ett spratt hela tiden . men jag ska

image

klara det =)  har börjat denna ut maning med plankan vi får se om det funkar jag gör ett försök i alla fall.

Kommentera

