SJÄLV KÄNSLA

det är något som jag har brist på jag har många gånger tänkt att jag ska jobba på den men alltid kommer något i mellan …. elller gör det det? tror nog man är mer rädd på att ta i tu men gammla spöken även om man påstår att man ransakar sigf själv … varför ljugen man för sig själv ? eller är man rädd att vissa andra  att man inte mår så bra . men amdra sidan vad gör det att andra vet . man kanske till och med kan få goda råd elller är det det som gör att man inte vill berätta utan det kommeer4 smygande för att sen komma som en bomb från en klar blå himmel och i slut ändan står man ensam med alla tankar och känner ensamheten tränger sig på …

jag har haft låg själkänsla så länge jag kan minnas och då jag äntligen har tagit ett steg i rätt rikting så har dem följt med komflikter från nära och kära som inte kunna ta att jag äntligen kan stå på mig.

stora boosten blev då jag åkte till ett annat land helt själv för att göra affärer . jag har alltid tyckt att jag varit kass på engelska men vipps så kunde jag kommenisera och jag var tvungen att prata för ingen annan gjorde det åt mig . sen så åkte jag bort hemme från i 3 veckor på annan ort och fick klara mig själv och fixa saker själv … jag kan jag kan jag kan =)

image

Kommentera

