ensam och lessen

image

i dag känner jag mig ensam och lessen och bort räknad av alla. jag somnade med barnen i går så jag sov redan 18.30 skönt att få sova men samtidigt så förvinner all vuxen tid.
just nu har jag även bestämt mig för att förändra livet att bli sundare men i stället känns allt bara som en ända soppa.
alla runt om mig bara glider mig ur händeran visseligen har vissa andra sig själv att skylla men efter så många månader av att stå på sig mot allt och alla så känner jag mig inte lika stark längre . känner mig svag och ensam . inser nu att jag tidigare sökt tröst i mat och dryck och godis och nu har jag inte det heller vart ska jag söka stöd. självklart finns min man men då han har dö ont i huvudet är det svårt att finns som stöd för mig
(villket jag har full förståelse för) men det gör resan oerhört mycker svårare .
i går var vi in med lilleman som spräkt läpen tanden rakt i genom läppen  lilla stakaren han ramla från stolen och slog sig. han har så otur .men det gick bra efter många om och men… nu sitter jag här och tycker synd om mig själv över lite socker ja då vad ska man säga

Kommentera

