image

4 dagar senare och -4 kg senare så känns det som att livet leker i gen känner mig sundare i hela kroppen huvudverken börjar ge med sig mindre och mindre huvudverk =) känner mig stolt över mig själv just nu känner jag inget behov av godis eller chips eller tillbehör till maten . nästa vecka då jag få till lägga grönt ska bli roligt lova mig själv att prova nya grejer att ha öppet sinne.

länktar tills jag få börja tränna nästa vecka.
var till läkaren i går han var inte lika inponerat av att jag inte äter salt och socker längre jag hade väl kanske förväntat mig lite mer typ att dem ska se att jag gör något för att min kropp ska börja må bättre men det gick tydligen inte . negativa människor. jag tänker vissa dem att jag kan och att jag ska lyckas
har börjat sy i gen skänns roligt att jag börjat i gen .

/ milla

Kommentera

