6 kg 20 cm senare

image

6 kg och 20 cm runt midjan sitter jag här och känner mig jätte nöjd men jag måste säga att denna vecka inte varit en dans på rosor alls snarertvärt om fan så dryg varit mycke möten och saker som hänt att jag kunna misslyckas men det känns så dumt då jag ser att det funkar dagarna har faktist gått väldig bra det har varit värre med kvällarna och allt känns äkligt även om jag tyucker om maten jag gjort . och huvudverken vägrar ge sig men den kommer mot eftermiddagen i går vet jag varför jag fick den . det beror på att jag inte hinnit äta mer än 1 ägg tills kl 17 så inte konstigt alls måste jag säga men jag har fått  mig en tanke ställare om man kan gå ner 6 kg på att ta bort socker och salt och kolhydrater hur många kg går man upp då man äter allt detta varje dag . måste säga att jag känner mig gladare. ser också en chans att jag kan nå mina mål för första gången på många år .
åså har jag inte ont i ryggen det är tam i fan det aldra bästa =) trode faktist att jag skulle få det då jag bar thor hem härom dagen då han hade rymt men det fick jag inte =)
i morgon får jag desutom börja träna så jäckla roligt

Kommentera

