rastlös

image

i veckan har jag haft problem med att jag blir rastlös som fan . på dagarna har jag använt rastlösheten att träna blivit långa pass.
i dag är vilo dag från träning men frågan är om jag inte ändå måste köra ett pass pga rastlöpsheten. har svårt att sova vaknar flera gånger per natt skit drygt..
funderat en massa på vad jag kan göra med min tid . känns som alla min tid går åt hushålls syslor det gör  att man känner att man inte hinner med sig själv . fundera på om jag ska börja fota i gen =)
vi får väl se . skriver mer sen

Kommentera

