känslor

vet inte vad som händer med mig just nu känner bara så mycket ensamhet.tom.vilja att försöka
varit 2 långa veckor med extrem ångest det gör att jag sovit åligt och vardagen varit en ren plåga för mig.
men någon stanns i allt detta så har jag ändå hitta ork till träning som jag följt dock så har jag nu haft ont i högra sidan av höften och ner mot benet i några dagar så jag har tagot det lungt

känns som jag tar allt som händer väldigt personligt just nu och känner mig kränkt för det minnsta lilla.
fick ett mail från mellan tjejens skola om från varo och det kändes som dety var ett på hop och kretik i mailet stog det att barnet har skol plickt att man har hemma ett barn pga sjukdom är väl bättre än att skicka ett sjukt barn nu känns det nästan som att jag ska skicka mitt barn även om hon har 40 graders feber och magsjuka . och visst hon hade 2 mornar hon komit för sen själklart ska man prata om det men vart tog den personliga kontakrten vägen

/milla

Kommentera

