energi och orkeslös

vakna helt orkeslös och energi lös steg upp för att ta en duche och inser att jag inte orka ens sitta så jag torkar mig och lägger mig i sängen i gen. i bland måste man till låta sig att ta en pause i allt som händer även om det är viktiga grejer .
speciellt då man inte fungerar då är det liksom inte ens lönt att hålla sig vaken

sov av och till fram till 11 tagit mig ur sängen nu 1 timme senare känner inte lika stark känsla av orkeslös het men känner än att kroppen inte riktigt orkar så i dag får bli en slappar dag så är det bara och ta nya tag i morgon helt enkelt…

/milla

Kommentera

