gott nytt år eller inte

hatar verkligen nyårs afton klockan slår 12 och ingen ringer eller skriver gott nytt år . man inser hur ensam man är. har inga vänner eller någon som bryr sig så känns det verje år. för övrigt så kan jag bara hoppas på ett bättre år en det som varit.

ett av det jobbigaste året . många negativia händelser . nu måstre masn kravla sig upp och inte låta det negativa vinna över en .

åså den för jävliaste ångest man haft under året . att leva med den ständiga ångesten är för jävlig att leva med . krypande känslan . trodde att den skulle släppt vid det hära laget men inte då den stannar den har sitt grepp om mig .

sen den bitra smaken i munnen av allt är åt helvete .  försöker hitta en väg ut hoppas på att det ska bli bättre …

försöker lära mig om mig själv och hur jag ska hantera mig själv .

Kommentera

