vill inte orkar inte vill inte

jag har kämpat på jätte bra i dag känner jag mig typ hm lat tror jag har inte alls lust att träna vill bara ligga i sängen och äta chips

läst i tophälsa lite för att få insperation men den sitter långt inne i dag jag vet att jag borde träna just pga att jag känner som jag gör i dag. hjärn spökena säger träningen ger inget vila du . i gentligen vet jag själv att det gör mer än jag kanske ser  och just därför bör jag utmana hjärna även om jag fuskar kanske det är desto viktigare att jag tränar

vill inte orkar inte vill inte orkar inte. i övreigt så har vinterkräksjukan varit här dock har jag klarat mig . men barnen har legat hela veckan så inte konstigt att man blir ur gängorna . men nu ska vi upp på banan i gen . klart jag vill …… jag ska och vill =)

 

 

Kommentera

